Start
Nyheter Nyheter Insändare Debatt/insändare Kalender
Nationaldagsfirande
2017-06-06 16:00
Företagsbloggar Blogglänkar Länkakatalog RSS

Replik

Replik.

Om ni anser att ni har skapat en långsiktig hållbar skolsituation, så är det ju inte svar på mina frågor.

Ni måste ju också ha räknat på konsekvenserna av ert förslag, för rimligtvis måste ni ju också ha värderat dom negativa effekterna av erat förslag. Sen vet jag heller inte var ni haft en dialog, i mina ögon har den varit ensidig, ni fick högvis med skrivelser från hela kommunen, vad jag vet har det inte redovisats svar på en enda.

Vill tillägga, att anledningen till att jag frågar detta nu, är att ni tydligen tycker att denna fråga är viktig i samband med släckningen av ljusen. 

Med vänlig hälsning Kermith Andersson

Text: Kermith Andersson
12 januari 2015
Skriv kommentar
Dela med andra!
DET SKA MYCKET TILL, avsnitt II

DET SKA MYCKET TILL, avsnitt II

Länsstyrelsen versus Tore Larsson, 87.

För nån månad sedan funderade jag i en insändare över hur i herrans namn någon beslutsfattare kunde få den befängda idén att ålägga alla som äger en gammal damm att 1) spränga bort denna och återställa området till ursprungligt skick.... 

Läs vidare ...

MYCKET SKA DET TILL

Arg insändare från Ränken Mycket ska det till, innan jag börjar skära tänder. Men nu händer det. Jag läser i lokalpressen att EU har bestämt att våra vattendrag skall återställas t...

Läs vidare ...

Politiska majoriteten, skolan och belysningen

Vi har läst ditt långa inlägg och vill upplysningsvis nämna följande:

Läs vidare ...

Tack för ert intresse

Tack för ert intresse trots att ni tydligen inte tagit hänsyn till hur stora konsekvenserna av ert förslag blir.

Läs vidare ...

Hur tänkte ni när ni släckte ner vägbelysningen?

Vår fråga till er i den politiska majoriteten som styr kommunen var och är: Hur tänkte ni när ni släckte ner vägbelysningen? 

Läs vidare ...

Replik

Om ni anser att ni har skapat en långsiktig hållbar skolsituation, så är det ju inte svar på mina frågor.

Läs vidare ...